Fjäderförspänningssats i väska Klann

I lager

Totalt:

Exkl. moms

Totalt:

Exkl. moms

Bruttopris:

Exkl. moms

Logga in eller bli kund för att se ditt avtalspris

Produktbeskrivning

Speciellt utformad för VW-Audi, Seat och Škoda fordon tillverkade på MQB, PQ25, PQ35 och NSF modulära tvärgående plattformar: VW Caddy III (2K), EOS (1F7), Golf V (1K, 6R), Golf VI (5K), Golf VII (5G), Golf Plus (5M), Jetta III (1K2), Polo (6R), Passat (3C, 363, 365), Scirocco (137), Touran (1T), Tiguan (5N), Upp! (12); Audi A1 (8X), A3 (8P, 8V), TT (8J), Q3 (8U), TT (8J), Q3 (8U); Seat Altea (5P1), Altea XL (5P1), Ibiza V (6J5), Ibiza V ST (6J8), Leon II (1P1), Toledo III (5P2), Mii (KF1); Škoda Octavia (1Z3), Octavia (1Z5), Superb (3T4), Rapid, Citigo, etc. Fördelar: - Betydande tids- och kostnadsbesparingar. - Det är inte nödvändigt att lossa baksvingen från axeln. - Växelstången behöver inte lossas - Styrkulan eller lyftanordningen behöver inte lossas. - Ingen geometrijustering krävs. - Universell användning oavsett fjäderns stigning eller form. - Alla komponenter säljs separat som reservdelar. Info/Tillbehör: För att demontera den låsta fjädern/dämparenheten i axeltappens hål är det inte nödvändigt att ta bort hålet med distansbrickan.